Po odświeżeniu oprawy graficznej oraz oferty programowej, udział Travel Channel w oglądalności w grupie 16-49 we wrześniu 2013 w porównaniu do września 2012, zwiększył się aż o 46 proc. Tak duży wzrost to najlepszy wynik spośród kanałów dokumentalnych na rynku.
Najpopularniejszym programem na kanale Travel Channel okazała się seria „Międzynarodowi Poszukiwacze Domów”. We wrześniu 2013 roku czterdzieści odcinków bieżącej serii oglądało średnio ponad 20 tys. widzów. Równie popularne okazały się serie: „Ekstremalne Parki Wodne”, „Oblicza Azji”, „Najsłynniejsze Trasy Motocyklowe”, „Lotnisko w Miami 24/7” czy „Szalone Kolejki Górskie”.Najchętniej oglądaną pozycją w tym roku na kanale Travel Channel był odcinek „Międzynarodowych Poszukiwaczy Domów”, który 24 marca przyciągnął ponad 70 tys. widzów w grupie 16-49. Jest to rezultat lepszy niż wyniki emisji na większości kanałów dokumentalnych w tym roku (wyłączając Discovery i National Geographic Channel).
Odcinek „Międzynarodowych Poszukiwaczy Domów” z dnia 22 września jest jedyną emisją TOP 100 wśród kanałów dokumentalnych we wrześniu, która nie pochodzi z anteny Discovery lub National Geographic Channel.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/swietne-wyniki-travel-channel-1